top of page
  • Writer's pictureHamatana Retreats

הַמַּתָּנָה | יצירת מציאות‎

Updated: Feb 4, 2019

יצירת מציאות האם ניתן לכתוב במילים על נושא כל כך גדול ?

יצירת מציאות

מאמינה שקרה לך שיצרת מציאות לא?... אולי לא שמת לב כי זה קורה כל הזמן נגיש, בצורה מפתיעה ותמיד מעורר השתאות. זה קורה שיש את ההבחנה הנחת יסוד: זה חלק מהעניין לעצור רגע להסתכל על מה שיש ולהבחין כמה מזה קרה בזכות הכוונה ובזכות מעשיי להבחין בכך שיש השלכות לדרכי, לעבודתי ולאמונותי - היא משתקפת במציאות הנמצאית כאן ועכשיו  בהבחנה הזו טמון אחד מסודות הַמַּתָּנָה מה טמון בהבחנה הזו ? ככל שאני אהיה יותר מדוייק/ת בענווה למהות הגדולה שקיימת בתוכי, היקום משתף פעולה עם יצירת המציאות שלי, ברגע שאני חווה שהמסר מהיקום ברור, ולמשל אין כניסה למציאות שחשבתי שאני אמור/ה להיות בה זה מסייע לי לחזור לעבודה הפנימית, לשפר ולזכך את נתיבי, ויש לי הבנה שאני עוד בממד של הסתרות שמונעות ממני להיות נוכח/ת ברגע, זה מחייב אותי לבחון את הכיוון ולהיות עם היד על הדופק, להאזין למסרים שהגעתי למבוי סתום אני מבקש/ת הדרכה כל ערב לפני השינה ומתמסר/ת למה שקורה בידיעה מוחלטת שהטוב העליון שורה בנתיב שלי ומכוון את חיי ולכן, לאט לאט נקנה הרגל חדש בחיי, בקשת הדרכה לנתיבי

  יצירת מציאות קורית לי שאני פוסע/ת בנתיב שלי ומשתדלת כמה שיותר להיות בהקשבה ובלב פתוח ובזכרון למהות הגדולה השוכנת בתוכי ובתוך כל הדברים, המציאות מהנהנת לזימון המציאות שלי ומה שדמיינתי ממש קורה - אני מקבל/ת אישור שאני על הנתיב שאני בחסד הַמַּתָּנָה

אספר לך על כמה מקרים של יצירת מציאות שקרו לי וזה יתניע את הסיפור שלך אם תרצ/י או לא ואולי גם יתניע את הרצון לעסוק בזה יותר מניסיוני זה אפשרי, ארחיק לכת ואומר שזו זכותנו להעז לחיות את המציאות המיטבית שניתן לחלום, להגות ולשאוף אליה להיות היוצר/ת של המציאות שלך ושוב פעם במידה והמציאות שרצית ליצור אינה מתקיימת בהווה/עתיד הקרוב/עתיד הרחוק זה רק אומר שמשהו לא מדוייק וחוסר דיוק מבקש להפשיל שרוולים לעוד עבודת ליטוש וכיוונון.של התבוננות פנימה

אני מדמה את זה לכלי נגינה משובח שמדי פעם צריך טיפול ותפעול או למכונית שעושה טיפול 10.000 גם אנחנו מכונה מתוחכמת שזקוקה לטיפול הפואנטה היא להתחבר למהות האינסופית השוכנת בתוכי, וברגע שזה קורה המציאות נפרשת כמו שטיח אדום וכל מה שמגיח ומבליח הוא רק חלק מהמארג הגדול והמופלא

האמת שניתן לזמן מציאות וזו הַמַּתָּנָה שמעידה שאת/ה על הנתיב, נתיב לרווחה אישית

הבטחתי לשתף אז הנה כמה מזימוני המציאות שלי 1 בגיל 14 בעקבות ספר שחולל בתוכי תפנית, אשר אפשר לי להזכר בטבע האמיתי שלי, דבר אשר העיר אותי לשנות את דרכי, ובכך להיות אקטיבית ולמצוא קבוצה שווה, קבוצה שטיילה ביחד ופעלה בערבות הדדית בצורה מלאה ועמוקה, קבוצה שהפכה להיות קבוצת השווים שלי. גדלנו והתעצמנו יחד 5 שנים, סנונית ראשונה של יצירת מציאות

2 בגיל 18 בעקבות גילוי שהמדריך שלי (ניחשת נכון הוא אותו מדריך מאותה קבוצת גורל) שהוא גם גבר ולא רק מנטור, והוא האיש המרהיב והמדהים ביותר שהכרתי, ושאכיר... היה בדרכו למסע חייו שיביא ישות גאונית לעולם ומאידך הבנה הרת גורל עבורי, קראתי לו מעומקי נשמתי ומולי ניצב אוקיינוס שלם, ובעודי בכניעה גמורה לגורל המסתורי שם התגלתה בפניי ידיעה כבירת מימדים , ידיעה שאיתו, עם הגבר הזה, אני רוצה לצעוד במשעולי החיים, איש ששנים כולל היום פוסע בנתיב עימי והוא אב פירות אהבתנו, ילדיינו, השזוריםות בנתיב חיינו

3 בגיל 28 בעת התבודדות משותפת של אהובי ושלי הכוללת צום ותענית שתיקה ביער, זכיתי לחוות הארה שכבתי על האדמה בלילה החשוך והתבוננתי בשמיים זרועי הכוכבים, והבנה עמוקה של משעות החיים הגיעה אליי, הכל היה מובן בפשטות שלווה, חוויתי נס גדול הייתה לי גישה לבינה שנמשכה שבועות, בהם הוויתי את החיים, והברכה שרתה בחיבור למהות הגדולה שהתגלתה, עבורי זה היה סימון של נתיב שניתן לשוב אליו ולחזור לפסוע בו תמיד

4 בגיל 29 זומן ילדינו הראשון, שהגיע בעקבות בקשתי

קיבלתי הצעה מעניינת לארח מלאכים לשבוע, התנאי לאירוח שאני דואגת להעבירם לשלושה אנשים שמתחייבים לארחם אחריי, פרח לבן, תפוח, נר, 3 בקשות מהמלאכים, לברכם בברכה שמועברת ולברכם בברכת תפילה משלי - כמובן שהסכמתי לארח מלאכים בחג האור, בחנוכה

ובליל שישי פתחי את דלת ביתנו הקט בבת שלמה בצד הצפוני, והם באו והרטיטו את ליבי

ביקשתי 3 בקשות

ואחת מהן היתה את בננו הבכור

לסייע ולהיות בשירות האור והתודעה האלוהית – ללדת ילד אור ושפע שיוכל להיטיב, לשרת, לסייע, לתרום" ולהיות בשירות האור ולהיות עבור ברואים וישויות

ללדת אותו בעצמי בלידת בית מוקפת באהבה ואנשי טוב ולחוות הארה בעת הלידה ובכל נקודה בחיי – לחוות את האור

משאלה זו מתממשת: בחודש הקרוב להתעבר

התעברתי באותו חודש והיה לי חיזון של שלל צבעים שזה קרה

ובעת לידתו זכיתי בהארה, תובנה אדירת מימדים כיצד ניתן ללדת ללא כאב שאני הווה חיבור עמוק לאלוהות הזכות להיות בנתיב שופע של אור שחיבר אותי ללב הפועם של הכל - זכות נדירה ללדת באור

5

בגיל 32 זכיתי ללדת לידה קוסמית פלאית, יוצאת דופן ומרגשת עם ילדתנו השנייה, לידה שהמתיקה את סודי שאני יוצרת את המציאות שלי בצורה מלאה. בלידה הזו הבנתי לעומק עד כמה אני אחראית על המציאות שלי ובחיוך כמוס הבנתי שיש לי בת קוסמת ששותפה לנתיב הזה

6

בגיל 35 אני יוצרת את ערכי, וזוכה לעשות קפיצה קוואנטית ביחס שלי אל עצמי, וככל שאני מתיידדת עם הערך העולה שלי בתוכי, כך הדבר מהדהד מבחוץ שמגיב לנוכחות הזו, ובאופן מסתורי הבחוץ פחות משנה את העולם הפנימי והיציב

7

בגיל 37 אני זוכה לחוות את החיים בצורה בשלה ומלאה, הַמַּתָּנָה נגלית בפניי יותר ויותר ברציפות, מזכה אותי בידע ובמסרים שמבקשים להמשיך הלאה, ניסים קורים לי, נפתרו קושיות עם אנשים שפעם יצרו אצלי מסעות מפרכים למעמקים, השלב הזה בו אני נמצאית בחיים מבקש להתגלות ועליי ללכת בנתיב הזה

איך יראה הנתיב ? נגלה זאת יחד

באהבה רבה שני נועם




16 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page