top of page
  • Writer's pictureHamatana Retreats

הַמַּתָּנָה | בפסטיבלים

Updated: Mar 4, 2019

יצירתיות היא נתיב חיי מגיל 0 מ- 2005 זורמים בעורקיי נצנצים אההה אומנותי בתחום הנצנצים  השתכללה עם השנים ,אני מתהווה עם המדיה הזו יוצרת בטכניקות שונות עם נצנצים  1 יצאו תחת ידי תערוכות גן קדם, אני בריאה, שני בשוני שיצרתי ואצרתי, יצירות ראשונות ב -Room out of time באחוזת רנה נכון להיום ישנן יצירות התלויות ברחבי הארץ והעולם עם חותם נוצץ שלי

2 שנים מתפתחת בתחום של אמנות הגוף בקטגוריה של Glitter tattoo artist  3 בשנים האחרונות מנהלת שותפה ובעלים, עם אישי האהוב, מותג בינלאומי נוצץ Ybody Art of glitter 4

כן.. איכשהוא יצא שאני גם מהמעצבות המובילות בעולם של שבלונות לקעקועים נוצצים רק עכשיו סיימתי לעצב ליין מהמם להלווין ולקריסמס ועובדת על ליין חדש לכלות בשפה היפה, ערבית

לכן אני מתרגשת שהוזמנתי לפסטיבלים בשנה האחרונה להביא את הַמַּתָּנָה לעולם

פסטיבל יערות מנשה - אחד מאירועי המוזיקה העצמאית הגדולים בישראל

פסטיבל יערות משנה ה- 10 31 במאי עד ה- 2 ביוני 2018

www.yearot.com

https://www.facebook.com/yearotfestival פסטיבל ריקוד האדמה - פסטיבל ייחודי שמקדם את השינוי שבעולם

EarthDance Zion - ריקוד האדמה ה#7 בישראל 21-23.9.18


פסטיבל נשי, שנולד במטרה ליצור מרחב חופשי ומאפשר

לה אינדיגה 26-27.10.18 - פסטיבל נשים - Shine On

https://www.facebook.com/indiga.women laindiga.co.il

בברכה שני נועם מייסדת הַמַּתָּנָה www.hamatana.biz מנהלת שותפה ובעלים של וואי בודי בע"מ כחול לבן בכל העולם מומחים בקעקועים נוצצים









16 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page